Marketing agresiv, genialitate sau glumă: McDonald’s are o nouă ofertă disponibilă pentru nunți
McDonalds surpinde pe toată lumea cu noua ofertă.
Gigantul de fast-food McDonald’s a anunțat luna trecută că oferă acum un plan de nuntă de 200 de dolari pentru cei care doresc ca arcadele de aur să le răspundă pentru ziua cea mare.
Potrivit unei postări de pe contul de Instagram indonezian al companiei, pachetul de nuntă include 100 de sandvișuri cu pui și 100 de pachete de nuggets de pui din patru bucăți.
„McD’ers, haideți să facem momentul nunții mai memorabil cu pachetul Wedding Mekdi”, se arată într-o postare pe contul oficial de Instagram indonezian al McDonald’s. „Disponibile diverse alte opțiuni interesante de pachete cu o comandă minimă de 200 de bucăți.”
Potrivit supervizorului de comunicare corporativă indoneziană, Rizki Haryadi, există și alte opțiuni în afară de sandvișul cu pui și nuggets.
„Există și alte opțiuni de servicii, unde putem oferi și standuri de mâncare la un cost suplimentar”, a spus Haryadi pentru Sun.
„Pachetul de nuntă nu este pentru organizarea unei nunți la un magazin McD, ci doar pentru mâncare, cum ar fi catering cu prețuri care pornesc de la 235 USD, cu o achiziție minimă de 200 de produse.”
O nouă piață
Deși în prezent este disponibil doar în Indonezia, pachetul de nuntă poate ajunge în SUA sau Europa.
Noul pachet de nuntă al Indoneziei vine la câțiva ani după ce o sucursală a companiei de fast-food din Hong Kong a dezvăluit în interiorul magazinului au loc și petreceri de cununie, potrivit Sun.
Pachetul de bază „Petrecerea Fericirii”, care costă aproximativ 382 USD, include totul, de la invitații, locație, echipament audio și mâncare pentru un plus de 127 USD.
Mai multe persoane de pe rețelele de socializare au găsit anunțul isteric.
„Noua descoperire este acum un brand internațional de restaurante care intră în nunți”, a glumit un utilizator.
„Este o nebunie când deschizi un astfel de pachet, cateringul la domiciliu intră automat în panică”, a râs o a doua persoană.
Recent, McDonald’s a devenit viral după ce mai mulți TikTokeri au reușit să pună o întorsătură întunecată pe shake-ul Grimace al companiei, care a fost lansat pentru a sărbători una dintre mascotele companiei.
Lansată pe 12 iunie, băutura îmbogățită cu fructe de pădure marchează ziua de naștere a lui Grimace și surprinde „culoarea și dulceața emblematică” a personajului, potrivit lanțului de fast-food.